Middagsblogg

Sitter nu på jobbet och ska käka middag, är helt själv i hela byggnaden tror jag. Bossen for nyss och kommer nog inte tillbaka nåt mer ikväll, så får se hur länge jag orkar stanna kvar. Vi har fått klarhet i mycket idag.. det är bra!

Mitt humör är verligen upp och ner. Ena stunden kan jag tycka att livet nog är väldigt bra just nu trots omständigheterna, för att några minuter senare få värsta ångesten och bara vilja lägga mig ner och försvinna.
Mycket av mina ljusa stunder har jag och tacka min bror och Jessika för, ni står för mycket av det bra som händer just nu. Sen lyser även M upp min vardag rejält, tack tack tack! Och sen absolut inte att glömma... min lilla brorson, att någon så liten kan göra en så glad!? Helt galet! =)

Låten just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0