Min mobil!!! :(

Nu sitter jag på jobbet, ovanligt va? :)
Jag och lillen tog en promenad till mammas jobb och hälsade på där, sen gick vi vidare och vandrade en stund så att han skulle få sova. Sen fick jag skjuts hit av brorsan. M är inte här än men jag tror att hon sa att hon skulle titta förbi! :)

Min mobil har lagt av!!! Jävla skit! Min nya, fina mobil! Min älskling! Jag tog ut batteriet på den och nu ligger den och vilar upp sig, hoppas den blir på bättre humör tills senare. Men jag fick iallafall låna en mobil av min bror så det går att ringa och messa mig iallafall. :)

Men men, det va väl det för nu! Höres!
Vad gör alla en fredag som denna?

Kommentarer
Postat av: Emma

vad har hänt med din nalle? :(



EC

2008-09-19 @ 17:48:18
URL: http://emcosu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0