Motion är aldrig fel

Snart ska vi iväg till en spelbutik och kolla på lite spel, sen tänkte jag gå hem så jag får röra lite på mig idag. Har bara suttit inne hela dagen så tror att jag kan behöva lite motion, har ju lite svårt att somna på nätterna så det kan nog hjälpa om jag har promenerat på kvällen.

Måste ringa M2 och höra hur det gick på hennes dejt som hon hade idag, har pratat lite snabbt med henne och hon verkade då omåttligt nöjd, men jag ska ringa för att höra lite mer utfört vad de gjorde och vad de pratade om.

Jag har även börjat på en ny bok ikväll så det kommer en uppdatering av Boklistan senare ikväll också.

Nu måste jag klä på mig! Höres sen! Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0