Musik tips?

Halloj! Hoppas ni som är vakna har en trevlig natt. Själv sitter jag och letar efter lite ny musik att lyssna på, det är svårt.. kommer aldrig på nåt när jag väl ska hitta nåt nytt. Tips på nåt bra någon?

Har inte kommit mig för att läsa någonting än, har inte velat gå och lägga mig utan suttit framför datan istället. Men ska nog snart dra mig härifrån, borsta tänderna och läsa några sidor iallafall. Gillar ju boken och vill komma med en recension så fort som möjligt. Det är ju trots allt en bokblogg så jag borde ju spy ut böcker till er, men just nu känns det lite halvsegt på boksidan, men jag jobbar på det! Hoppas att det går bra att jag babblar om massa annat under tiden! :P

I wanna be with you, there's nothing more to say
- Mandy Moore <3

Kommentarer
Postat av: Melvin o Jessica

Musik tips:Say es- burni´n daylight, Just when I needed you most- smokie, ett av dom sätt- Peter LeMarc, The perishers, Amy MCDonald, Tid att älska-minns ej vad heter, Blender, Zlips. Highlights, Shake, har en massa bra musik. vänta du bara tills du kommer hit... kramis

2008-09-09 @ 12:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0