Nervös på jobbet

Tjo, nu sitter jag på jobbet och vi ska strax sätta igång med försäljningen. Jag är nervöös... har inte sålt lotter på hur länge som hellst, har egentligen inte sålt någonting alls på jättelänge, jag känner mig lite ringrostig. Men det ska förhoppningsvis gå bra, kommer säkert gå lite trögt i början innan man kommer in i allt ihop igen. Nog för att jag tyckte att det var rätt svårt att sälja vissa gånger när man var inne i det också, men det gick att sälja, absolut inte omöjligt så det är väl det jag ska intala mig hela dagen! :)
Sa fel i mitt tidigare inlägg, vi ska inte alls sälja detta en månad, utan det var bara en vecka vi ska hålla på.

Jag hoppas halsen håller sig idag. Gör den inte det får jag hoppas att folk köper av mig ändå av sympatiskäl för att jag sitter och jobbar fast jag är sjuk eller nåt! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0