Sömnlös igen

Jag kan inte sova, tankarna bara snurrar i huvudet... funderar på allt möjligt. Jag tror att jag är ganska stressad just nu, det är mycket nytt som händer på jobbet, mycket som ska planeras. Samtidigt är jobbet just nu ingen bra arbetsplats. Byggnaden vi är i renoveras, så det låter hela tiden och vi är inpackade allihop (chefen inräknat) i ett litet rum medans byggjobbarna arbetar på de andra rummen. Det blir en väldigt sterrad miljö med fullt av folk, kartonger upp till väggarna och en massa kontorsmöbler inpackat i ett rum. Jättesvårt att hitta arbetsro, och eftersom att vi har SJUKT mycket att göra så behövs det arbetsro. Vi har massor att planera och jag blir så stressad eftersom att jag inte kan koncentrera mig i allt detta stök.
Så funderar på att jobba hemifrån imorgon. Ska ringa och höra med M och Bossen imorgonbitti (idag) om det är någonting vi måste ses för att planera eller om jag kan skriva hemifrån, tror att jag skulle få så mycket mer gjort om jag kunde jobba hemma.

Har börjat läsa boken om Tille ikväll.

Nu ska jag försöka sova igen, natti!

Kommentarer
Postat av: Daphne Doggy





hoppas du får sova gott



love c

2008-09-05 @ 02:44:47
URL: http://blondinandthecity.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0