Still in the apartment

Jag är kvar i lägenheten och har precis sett två avsnitt OC, trodde att jag skulle få en hjärtattack i ett av dem.. men tur så fick jag inte det! :P Helvete va spännande det va. Jag är nu på fjärde och sista säsongen och den är dock inte lika bra som de tidigare, men serien är fortfarande sjukt bra!

Nu sitter jag här och äter glass, börjar dock bli väldigt less! Jag provade en ny sort ikväll, tog först den jag egentligen ville ha: Browneybitar och jordgubbssås, men sen såg jag: Browney bitar och cheesecake bitar.. Jag som ÄLSKAR cheesecakeglass var ju bara tvungen att prova så jag bytte. Men ack, denna är inte alls lika god som den andra så jag blev lite besviken. Men, det är ju Ben & Jerry glass, mumsigt iallafall!



Detta + OC har varit min kväll, wonderful! Nu undrar jag bara när Älsklingen kommer hem, om jag ska orka vänta på honom eller om jag ska gå hem till mammsen. Ska skicka ett sms och höra om han ska vara borta länge till, i så fall orkar jag inte vänta.
Jag har inte läst en rad ur boken ikväll, jag som var riktigt sugen på en bok-mys kväll, men OC lockade dock liiite mer.. Haha! Och nu har jag ju min Hänt Bild tidning som ropar på mig, ajaj... Bok / HäntBild?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0