Trött efter en mysdag!

Tjoo!
Nu sitter jag på jobbet.. är jääättetrött! Jag och gullungen var ute och promenerade längs Nydalasjön jättelänge idag, det kändes i benen jag jag lova. Är ju grymt otränad så jag kommer garanterat ha träningsvärk i benen imorrn! :P Men summa sumarum har jag och brorsonen haft en riktigt mysig dag. Han har varit glad och mysig i stort sätt hela dagen, förutom en sväng när vi var ute och gick, men det var för att han var så trött... tillslut somnade han och när han sen vaknade och vi gick hem var han på strålande humör igen. :)

Hade tänkt hinna hem till Idol ikväll så får se hur länge jag jobbar. M kommer hit vid 17.00 och vi måste gå igenom lite saker. Vad vi ska säga osv när vi ska lägga fram säljidén.

Jobba, jobba, jooobbaaa!

Jag vill ha en egen liten knodd!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Se filmen AWAKE? tror den hette så ;o sjukt äcklig!



Puss Jänie!

EC

2008-09-18 @ 16:09:03
URL: http://emcosu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0