Vem orkar äta en hel tårta?

Godmorgon! Vaknade för en liten stund sedan, jag hade ställt klockan på 8.00 och planerat att vara på jobbet vid 11.00. Men sen kom jag på att jag vet ju inte när M planerar att komma dit. Har hon tänkt jobba 14.00 - 21.00 (som vi ofta har gjort) så är det ju ingen idé om jag åker in och jobbar 11.00 -18.00? Då får ju vi både jobba väldigt många timmar ensamma och vi borde verkligen sammarbeta och jobba tillsammans nu när vi är i början av projektet. Jag har försökt få tag på henne hela gårdagen och nu på morgonen, men det måste vara nåt fel på hennes mobil för jag kommer inte fram. Dryyyygt. När börjar jag?

Jag läser ju nu en Danielle Steel bok, Tyst Stolthet, som den heter. Den är rätt bra men som många andra Steel böcker blir den lätt lite för mycket. Sa till Älsklingen igår: - Hennes böcker är som tårtor nästan, en bit går ganska bra och kan vara riktigt gott, men äter man hela tårtan blir man illamående.
Och lite så är det, jag tror att det skulle vara, både fysiskt och psykist, omöjligt för mig att läsa två Steel böcker på rad just för att de ofta är väldigt för mycket. Svårt att förklara varför? Någon annan som läst henne som förstår vad jag menar? :)

Nu ska jag fortsätta forska i när jag börjar jobba! Höres sen bloggen! Pöss

Kommentarer
Postat av: Linn

haha ja det tkr jag du får göra. skadar aldrig att prova :D

2008-09-01 @ 14:24:26
URL: http://vickielinnm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0