Snygga boys med Jess, vad tycker ni?

Halloj! Varit vääldigt dålig på att uppdatera idag, sorry för det! Har varit på jobbet sedan klockan 14 och när jag tog bussen hem vid 20 for jag direkt till Jess för att se på film. Vi började med att se High School musical 2 och sen såg vi den underbara filmen A walk to remember. Jag vet inte huuur många gåner jag har sett den filmen, men den är lika bra varje gång och jag gråter alltid lika mycket.
Den är ju så underbart fin och jag insåg ikväll att det är ju sådär man vill ha det. Det är DEN kärleken man vill ha! <3

Eftersom att vi såg filmerna direkt efter varandra satte det mig i en SVÅR sits. Såhär är det:
Jag har alltid avgudat Shane West och tyckt att han är jättefin och skitsnygg på alla sätt. Speciellt i A walk to remember, men nu när vi såg High School musical före, och eftersom att Zac Efron är bland det sötaste just nu så blev jag vääldigt kluven. Zac är jääävligt söt men kan även vara SJUKT HET i vissa vinklar och i vissa scener, medans Shane är jääävligt snygg ibland, men lite mindre snygg när han gör vissa miner.
Sen är det också det att det känns som om Zac är mycket yngre än mig, fast han är ett år ÄLDRE, och det gör att det blir svårt för mig att tycka att han är HET eftersom att jag ser honom som yngre.

Jobbiga dilemman va? Vad tycker mina kära läsare?
Zac? ... eller ... Shane?
 

Vad säger ni?? :D


Kommentarer
Postat av: Jessica

Ja du, ingen av dom är ju i klass med Jon... Och ingen av dom har Josh Hartnetts cheek bones eller Mark Ruffalos ögon. Men jag tror Shane vinner eftersom han delar namn med världens sexigaste karaktär...



kram

2008-09-23 @ 22:31:09
URL: http://bookoholic.blogg.se/
Postat av: Storebror

Känner mig förolämpad att inte jag är en av kandidaterna!



Men filmvalet? Highschool musical 2???



Äh... jag tar och läser en bok istället =)

2008-09-23 @ 22:42:22
URL: http://bookoholic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0