Jaa, jag klagar

Ojoj, vi ska börja ringa idag... BÖRJA RINGA! M kom hiiiiit... I need you! Jag vet inte hur jag ska göra det här, vad jag ska säga, hur jag ska lägga upp det på ett bra sätt. Jag vet inte! Och jag vill inte heller. Jag vet, dålig inställnig är inte alls bra, men så känner jag just nu. Jag vill ingenting förutom att läsa känns det som. Äta skulle i och för sig också gå bra, har med mig korv och makaroner till middag. Intressant vetande, eller hur?

Ont i munnen har jag också, i tandköttet, tror att jag fått en infektion eller nåt. Gnäll, gnäll, gnäll. Mycket gnäll från min sida.
Jag är grinig, och känner väl att jag har lite rätt till det. Iallafall här i bloggen.

Började inte på någon tredje bok igår, kom på att det är nog lika bra att läsa klart de böcker jag läser nu. Iallafall en av dem innan jag börjar på en ny. Jag vill ju komma med en till bokrecension så fort som möjligt!

Nu ska jag fortsätta jobba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0