Ben & Jerry crawings

Sitter fortfarande hos mammsen och har det riktigt skönt, sett lite på Dr Phil men det handlade inte om så roliga saker så jag stängde av och satte mig här istället.
Funderar på att springa och köpa Ben&Jerry glass.. UNDERBART, och lite chips kanske. Sen sätta mig och mysa med bok-thrillern Hanteringen av odöda som jag skrev om tidigare idag. Låter riktigt lockande faktist.
Pratade med Älsklingen för en stund sedan och han skulle iväg för att träffa några kompisar så då vill jag samtidigt springa hem och passa på att se litegrann på OC när han är borta. (Han hatar serien och blir typ alltid irriterad när jag ser det :P) Svårt val, svårt val. Känns sjukt drygt att flänga fram och tillbaka, funderar ju på om jag ska sova här hos mamma nu när hon är bortrest. Komma bort från vår sunkiga lilla etta några dagar, imorgon ska jag sova hos pappa eftersom att det är fest i byn. :)

Det har ju kommit en ny Marabou-choklad, någon som smakat den och vet om den är god?
Marabou Amigo heter den tydligen.
Aja, måste hur som hellst hem för att hämta tandborste och grejer om jag ska sova här så då kan jag se ett OC avsnitt innan jag springer tillbaka.

Kommentarer
Postat av: Storebror vet allt

Vanlig mjölkchoklad med kex i. Inte så långt ifrån Marabous chokladkaka med digistive i.

2008-09-05 @ 22:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0