Är jag bara paranoid eller?

Sitter här och äter fruktsallad som Jessika har gjort, ska se CSI snart tror jag. Jag var inte alls aktiv på jobbet idag, dumma dumma mig. Bode ha jobbat mycket bättre än vad jag gjorde för vi är ju väldigt angelägna av att komma igång så fort som möjligt. För att komma igång måste allt material vara klart och det är upp till mig och M att det blir färdigt. Jobba, jobba. jobba!

Har berättat för pappa nu att jag är en flyktig och gömmer mig hos brorsan och Jessika. Höll på att börja lipa när jag berättade det för honom. Det tar som emot att förklara att "nää, jag bor inte där just nu" "vi har tagit en paus". Hur kul är det att förklara att man har tagt en paus liksom? Att allt inte är guld och gröna skogar...
Det är inte någonting jag vill berätta eller prata om till en massa folk, för det leder oftast bara till spekulationer och och gissningar till sånt som man egentligen inte har någon aning om. Eller jag kanske bara överreagerar och blir paranoid, vad vet jag. Vill iallfall inte prata om det så mycket och helltst inte förklara det heller.



Nää, nu blir det CSI för min del! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0