Väntar på mitt paket!

Jag vaknade imorse och Älsklingen gick iväg och kollade posten, han sa att det kommit ett paket och jag tjuter av glädje för jag tror att det är min andra bok jag beställt! men nää, det var till Älsklingen.. suck! Hoppas jag får min bok imorgon då! Fick ju andra boken igår så då måste ju den andra komma snart!

Idag börjar jag jobba 14.30 - 15.00 nångång. Då ska vi ha möte om hur vi ska lägga upp tidsplanen och hur vi ska lägga upp allt smidigast skulle jag gissa. Hoppas M1 har fått sakerna vi beställt idag.
Trodde att klockan var mindra än va den var så jag hade tänkt ta det lugnt duscha och sen ha tid att läsa en stund, men klockan är ju tio i ett, jag ska typ börja gå om en timme, så det blir lite tajt om tid tyvär! :/

Men men, vi höres sen bloggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0