Världens godaste kaffe!

Godmorgon! Sitter här ovh dricker asgott kaffe, det är inte varje dag man har lyxen att göra det, men dock en bra start på dagen! Senare bär det iväg till jobbet, jag hoppas att Sten är klar med produkterna idag för annars vet jag inte vad vi ska hitta på. Som igår, jag tror inte att vi fick någonting vettigt gjort på hela dagen, då känns det väl lite meningslöst.. Förutom att träffa jobbarkompisarna då. Det är alltid bra att träffa dom, världens bästa terapi för mig.

Ikväll är det Idol! :D Hoppas programmet är bättre nu än de tidigare avsnitt som visats. Jag vill se fler folk som går vidare, nu visar de ju i stort sätt bara folk som är kassa och det tycker jag inte är lika kul. Visst, det är väl roligt till en viss gräns, men det känns ju som att det blir jävligt enformigt. Samma sak.. "Du suger", "Du är den sämsta hittills" osv osv.
Nää, jag vill se talanger!

Aja, ha en bra dag så skriver jag senare! Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0