Äta ute

Ikväll ska jag ut och äta middag med Emma och Maria! Ska bli roligt att gå ut och äta för det gör man ju inte så ofta. Maria fick bestämma vart vi skulle gå så jag vet inte vart det blir än.

När jag kommer hem ska jag se vem som åkte ut ur American Idol! :D Har inte hunnit se det så jag är späng av förväntan och nervositet.

Jag har inte så mycket att komma med, som vanligt nu för tiden känns det som, så jag ska hitta på nåt annat. Kanske börja göra mig i ordning lite smått! :)

Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Jess

Har sett trailern till du vet vilken film o jag är definitivt på! The 17th i is...;) Är iof förhoppningsvis utomlands då men om du kan hålla dig i en vecka? ;P puss

2009-04-03 @ 21:58:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0