Besök från finland

Har varit hos mamma ikväll, min moster och hennes man är ju på besök. Blev bjuden på varma mackor vilket var väldigt gott! :) Försökte hjälpa syrran med en argumentation hon ska hålla imorgon, det kommer gå jättebra tror jag!

Vill även säga att min syster är så bra!! Hon e bäst och hon betyder väldigt mycket för mig!!!

Imorgon ska jag passa Melvin under dagen! :D Brorsan ska komma och hämta mig och sen ska han hälsa på Jessika och Klara, så jag får leka och mysa med Melvin!


Syster och jag i Turkiet!

Nu ska jag börja se andra säsongen av Grey's Anatomi! :D
Puss

Kommentarer
Postat av: Jennie

du är underbar gumman!

du är allt!

argumentationen gick faktiskt bra! :* körde inte lika överdrivet...

2009-04-09 @ 17:33:26
URL: http://jjennnie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0