En panikstart

Min morgon började inte så bra, jag vaknade i panik och kollade på klockan... FLÖG upp ur sängen när jag såg att den var ca mellan 8.15 och 9.30. Min första tanke var "När går nästa buss!?". Jag var helt övertygad om att jag försovit mig... Sen började min hjärna sakta men  säkert vakna till liv och jag inser att jag inte börjar förren 10.30 och min buss går ju 10.05, inte 7.10 som jag trodde när jag vaknade. :P
Så jag somnade om en stund till!

Nu däremot måste jag börja skynda mig lite! Borsta tänderna och gå till bussen!
Hadé!

Kommentarer
Postat av: Jess

hocked on Breaking Dawn... du blev inte tillräckligt less på henne alltså ;)

2009-04-23 @ 10:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0