En tidig födelsedagspresent

Halloj! Nu är jag hemma, har iof varit det ett tag men jag jag har pluggat, och sen kom mamma förbi en snabbis för att lämna min födelsedagspresent! :D Fick den nu eftersom att vi inte kommer hinna ses nåt imorrn.

En av sakerna som slog mig när jag öppnade (mor ville att jag skulle öppna paketet nu) var att min mamma är synsk! haha! Detta fick jag av min käre mor:



Anledningen varför jag tänkte att hon var synsk är att när jag satt på bussen in till stan var jag så sjuuukt sugen på choklad, men eftersom att jag, som sagt, hade glömt mitt visakort kunde jag inte gå och köpa nåt. Detta gjorde mig lite ledsen då jag visste att jag hade en pluggkväll framför mig. Och så kommer mamma med ett paket med massa choklad! :D Underbart! (Plopp som är min nya drog också, lovely)

Tack tack, kära lilla mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0