Förvirrad_tjej_88

Jag är ganska slut efter dagen... meen vad kul det har varit! :D Dock var jag måttligt förvirrad imorse. När jag kom till förskolan hade jag ju fått veta innan att jag skulle vara på avdelningen "Snäckan", men jag går till "Krabban"... så jag blandade ihop namnen på avdelningarna. Sen när jag hade hamnat på rätt avdelningen ringde en förälder och skulle sjukanmäla sitt barn och frågade om hon hade hamnat på rätt avdelning. "Nää", svarar jag då och blandar ÅTERIGEN ihop namnen på avdelningarna och när hon frågar vilken anknytningesnummer avdelningen hon skulle till hade och jag frågade en av förskolelärarna svarar denna: "Men det här är ju "Snäckan". Haha, gissa om förvirrad tjej...

Sen jag kom hem har jag bara vilat och läst. Dock har jag inte läst skollitteraturen som jag egentligen borde ha gjort.. :P
Nu sitter jag och äter middag och ska snart ta tag i skolarbetet som ska vara klart imorrn. Det är inte så mycket kvar som tur är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0