Inte peppad

Jag borde verkligen sova, samtidigt som jag inte vill att morgondagen ska komma. Börjar skolan klockan 9 och slutar 16, en heldag. Vi ska sitta i tvärgrupper och redovisa böckerna vi har läst, jag har inte läst hela boken... dock det mesta av den. Jag ska kunna ge en kort sammanfattning av boken och sedan ska vi kunna diskutera utifrån de olika författarnas syn på fyra olika frågor vi har fått.
Det känns säkert bara värre än vad det kommer att vara. Sist vi skulle ha gruppdiskussion kände jag också mig sjukt oförberädd och vad himla nervös, men det gick hur bra som hellst. Tror att detta inte kommer vara lika svårt och jobbigt som jag föreställer mig det. Kan ju hoppas iallafall.
Eftersom att jag inte har någon skrivare kan jag inte skriva ut mitt arbete som vi ska ha med oss till gruppdiskussionen, så jag måste väl skriva stödord och hoppas att jag kommer ihåg det mesta av vad jag har läst. Blä blä... ser inte fram emot morgondagen säger jag bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0