Jag jobbar på

Hej och hå! Fyra kapitel kvar...Sedan måste jag även skriva ned en bra sammanfattning av kapitel 8 eftersom vi delade upp delar av boken så man inte behövde läsa hela. Så i min grupp är det bara jag som läser kapitel 8. Därför måste jag göra en jävligt bra sammafattning som jag kan berätta om för min grupp så de får veta vad mitt kapitel handlade om. Kan ju säga att det är tur att jag inte börjar förren klockan 13.00 imorrn! :P

Ska ta en liten paus från läsandet och surfa runt en stund innan jag kastar mig in i det igen! Blääh, less... chokladen är god iallafall!

Kommentarer
Postat av: Saga

Hehe, woops. Steg upp cirkus halv sju igår tror jag ;)

2009-04-24 @ 10:47:43
URL: http://nejli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0