Jag vill ha godis

Jag är himla sugen på godis! Jääääättesugen på godis. Så jag tänker såhär: Jag köpte ju inget godis igår, och då var det ändå lördag... Så därför borde det vara okey för mig att unna mig en godispåse idag istället! :P
Aaah, får se när jag åker hem härifrån ifall jag fortfarande är lika sugen. Då ska jag gå och handla!


Jag såg ju klart CSI igår... Vad ska jag nu börja titta på hemma?? Får långa CSI Miami, dock har jag fått uppfattningen av att det inte är så bra. Men jag behöver någonting att fördriva tiden med hemma i lägenheten. Det går inte att läsa heela tiden. Ser nu att de har en Greys Anatomi box, ska kolla om det e första säsongen. Oj, de hade både säsong ett och två! Jag hoppas att det är deras bara och att det går bra att jag lånar dem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0