Lurad

Jag pluggar på, har dock bara läst ca en fjärdedel av boken. Jag har gett mig fan på att jag ska ha läst halva innan Arkiv X börjar 01.05. Och JA, jag måste se det även fast jag ska upp tidigt och jobba imorrn, det finns inga undantag. Även fast jag har sett avsnittet förut. För nu när jag har fått igång TV'n och KAN se på det så bara måååste jag! Jag får läsa en kortare stund än normalt i Breaking dawn istället.

Jessika (min brors jessika) lurade mig med att det inte var nåt Arkiv X ikväll pga att de skulle sända någon live baseball match från USA och att det hade stått det hela kvällen på en remsa som rullade på rutan. Först trodde jag henne inte, men hon gav sig fan aldrig så tillslut gick jag ju in på TV4as hemsida i panik... haha, men hon lurades den busen!

Nu ska jag plugga igen, visst har jag ett spännande liv för tillfället? ;)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jo du, jag är BUS!!! Men jag måste säga att det va det roligaste jag gjort den här veckan!!

2009-04-28 @ 20:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0