Mys-söndag

Goddagens! Har nyss vaknat, ätit frukost och diskat litegrann. Drack inte nå mycket alls igår så jag mår fin fint! Ja, förutom då att magen är helt fucked up, undrar om det beror på pizzan igår? Ska dricka en massa vatten och äta snälla saker och hoppas den lugnar sig litet.

Det jag ska göra nu är att jag ska krypa ner under täcket igen med Breaking Dawn och bara njuta! :D På tal om den, träffade Ylva igår på Berghemsfesten och vi pratade lite om boken (dom jämförde mig med en liten terrier btw, haha) och hon tycker boken är dålig! Hon kunde lika gärna ha pratat ett annat språk, så mycket förstod jag vad hon babbla om. Vaddå dålig!? Den är ju braaa!!!! Ja, nä... Vi tycker väldigt olika om några saker gällande böckerna... hehe! Men det e kul, roligt när inte ALLA är Edward-avgudare. :D

Nä, som sagt! Ner under täcket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0