Nya tag

Halloj bloggen! Jag har verkligen försökt plugga nu på förmiddagen, fått litegrann gjort. Jag har sagt till mig själv nu att jag får inte läsa Eclipse förren jag har skivit klart detta. Jag ska alltså ha skrivit klart den mängd som ska vara skriven, men jag får bearbeta och ändra i texten senare om jag vill. Hoppas bara att jag klarar av att hålla detta nu.

Jag har precis duschat och funderar på att ta mig ut en sväng för att få lite frisk luft och för att få röra lite på mig. Jag blir som en zombie av att bara sitta här inne och uggla och jag tror inte det är bra för plugg-lusten att bara sitta här.
Så jag ska ut i solen en sväng och samla nya krafter och sen ska jag fan skriva klart detta!

Hej & hå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0