Party

Goddagens! Vad händer? Jag kom nyss hem, var på Bokia och köpte kurslitteraturen vi ska läsa i veckan, det sved. Skulle sedan på systemet men kom då på att det stänger ju 15.00 på lördagar så jag kom lite för sent. Jag har dock lite alkohol hos John som jag ska hämta senare.

Det är fest ikväll! :D Är inte riktigt peppad än men det kommer väl! Ska duscha och göra mig i ordning strax. Vi ska käka middag hos Malin, det blir väl jag, hon och en kompis till henne.

Jag är så himla glad!! Jag har fått igång min TV! Eller, Johannes fick igång min TV... haha, jag är inte så teknisk tyvär... :P Men nu funkar det och vet ni vad det innebär? Jo, jag kommer kunna se Arkiv X varje vardag klockan 01.05 samt att jag kan se "Inför melodifestivalen" på måndagar!

Nu ska jag börja fixa och dona! Frågan är ju dock: Vad ska jag ha på mig ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0