Plugg på Höjden

Jag är fortfarande kvar på Höjden. Har suttit och läst ett bra tag nu och har hunnit igenom hälften av boken redan! Det känns väldigt bra! Insåg dock nu att vi ska läsa ett kapitel ur en bok också tills på tisdag, det kapitlet har jag inte så jag måste springa till skolan imorgon och se om boken finns i Röda rummet.

Får se när jag beger mig hemmåt här ifrån. Känner att jag har mycket lättare att hitta ro till att läsa här än jag har hemma, så jag ska passa på att läsa så mycket som möjligt.

Jag trodde att det var Måndag idag, vilket gav mig lite panik när jag tänkte på skolan. Men sen när jag insåg att det bara är söndag och att jag har två dagar på mig att läsa lugnade jag ner mig. Lätt som en pankaka ju! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0