Satans jävla kurslitteratur

Hallojsan! Nu är uppgifterna inlämnade så nu finns det inte mycket mer jag kan göra åt dem.. :P Det är bara att kasta sig rakt in i nästa moment, måste läsa en del nu ikväll.
Blir så satans leds på att kurslitteraturen är så svinigt dyr!! Det har varit jättedrygt att försöka fixa kopieringar hit och dit i förra momentet vi hade så jag tänkte att jag skulle gå till Åkerbloms idag och se om jag kunde köpa böckerna vi behöver nu. Det är två böcker jag skulle behöva så snart som möjligt och tillsammans båda dom skulle det gå på över 600 spänn. Jag måste kolla kontot och fundera på hur mycket användning jag kan ha av böckerna och se ifall det är värt alla dessa pengar. Hittade dock en liiten, liiten bok på biblan som vi ska läsa... den ska vi inte läsa förrens om flera veckor, men man måste fan vara ute månader innan verkar det ju som.

Håller på att laga middag för fullt, är jättehungrig! Det blir en lags wook-gryta med pasta. Skulle egentligen vilja ha ris till men hade det inte hemma.

Spisen kallar på mig!!

Kommentarer
Postat av: Jess

fattiga studenter får sitta på bibblan o läsa referenslitteratur ;P jag köpte böcker för 1300 igår! :P

2009-04-22 @ 20:38:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0