Stressad?

Godmorgon bloggen! Jag vaknade inte så pass tidigt imorse som jag hade hoppats på att jag skulle vakna. Men dock är jag inte förvånad... För det första gick et ju inte att sluta läsa Breaking dawn inatt! Så sjukt jävla spännande!! Sen för det andra, när jag väl hade tvingat mig själv att lägga ifrån mig boken var jag rätt mycket uppe i varv och blev helt plötsligt jättestressad. Jag blev då helt säker på att jag skrivit alla uppgifter fel och att jag inte skulle klara detta. Men så är ju förhoppningsvis inte fallet.. :P

Jag ska kolla igenom uppgifterna nu en sväng och sedan ska jag ta mig till mamma och skriva ut dem.

Solen skiner idag! :D Hoppas alla får en fin onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0