Tillbaka på Höjden

Nu är jag tillbaka på Nydalahöjd igen! :P Det innebär att jag visst kan läsa Eclipse ikväll, vilket är väääldigt bra! :D
Grannarna här verkar ha en väldig fest för det är då en himla massa hiphop som hörs från taket, om Melvin vaknar kan vi ju alltid gå upp och dansa lite! Haha, skämt och sido.

Jaa, får se om det blir någon bebis inatt eller inte. De trodde dock att de skulle få komma hem igen efter undersökningen, men man kan ju alltid hoppas att det blir en bebis inatt! Fast för bebisens skull hoppas vi ju att den stannar liiite till för det är lite tidigt att komma ut än tycker jag. Den ska ju egentligen inte komma förren 4 maj.

Nu ska jag se på tv! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0