Valborg!

Tjenare bloggen! Jag hade inte tid alls att blogga igår. Först jobbade jag hela dagen, sen åkte jag direkt in till stan och käkade middag med Malin. Efter det gick jag och Jessi på bio och såg 17 again. Sen kom pappa och hämtade mig och vi for till byn igen, vi kom hem 23.30... då stupade jag direkt i säng och slockande. Jag var helt slut efter dagen.
Jaha, nu va man 21 år då... gammtant, som sagt!

Om cirka två timmar ska pappa köra mig till Sillviken. Där ska jag fira valborg med Grabbarna Grus i Johans stuga. Det ska bli riktigt roligt! Vi ska grilla och dricka lite öl (cider :P).

Jag har jobbar idag, kom nyss hem. Jag hade öppningen på förskolan idag så jag började jobba 6.30. Första barnen kom 6.50 så jag hade tjugo minuter av tidningsläsning, så det var en väldigt lugn morgon. Vi grillade parisare ute och käkade ute idag med barnen också, det var riktigt härligt. Känner att det hettar litegrann i ansiktet, börjar få lite färg? UNDERBART väder!!

Nu ska jag strax hoppa in i duschen!
Ha en toppenkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0