Ännu en lugn hemmakväll!

Tjenis!

Dagen började faktiskt med en promenad, en ganska duktig promenad på ungefär en timme! Sen kom jag hem och käkade och sov en stund. Efter det träffade jag Malin för att åka och lämna tillbaka filmen som vi hyrde igår och nu sitter jag här. Har käkat middag och läst en hel del. Funderar på om jag ska ta och se en film nu eller om jag ska börja packa lite smått. Blir nog att dra fram resväskan och börja packa, skirva ner en "kom-ihåg lista" och sedan se på film.

Det blir alltså en lugn kväll här hemma som ni kan se, skönt det! Var lite sugen på att gå ut med massa folk, men jag har för det första inte råd till det och sedan känns det bra att vila upp mig lite innan vi åker iväg på resan. För den veckan kommer det inte bli mycket vilande! (Trots att vi är på semester, haha)

Nu ska jag packa!! :D Ååh, vad jag längtaaaaar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0