Är man beroende så är man

Som ni säkert förstår så är jag inte så glad över att vara hemma från Grekland... jag hade gärna stannat kvar lite till i värmen. Men jag tänkte inte klaga nu, utan jag ville faktiskt få fram en bra sak med att vara hemma i Sverige.
Det är nämligen så att i flera dagar nu har jag varit OTROLIGT sugen på fil med müssli (det är nästan min drog till vardags). Har inte varit och handlat än men så fort jag kommer till stan imorrn ska jag gå till Coop och köpa fil och sen hem och äta fil tills jag storknar! HELVETE VAD GOTT! Sen vill jag ha limpa med leverpastej och smör på också så det kommer nog också få följa med mig hem (och en stor påse lösgodis! :P)

Jag riktigt längtar tills imorgon, så sugen är jag på fil! haha... lite knas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0