Det finns så snälla människor!

Giddagens! Snart ska jag iväg och vara barnvakt till Mattias! Innan jag åker vill jag bara nämna att Stina är den sötaste!! Hon erbjöd sig att hämta mig här på Haga nu. Jag hade lite smärre panik i hur jag skulle ta mig till den delen av tomtebo innan klockan 12 då jag ska vara där. Det går knappt några bussar. Man kan ju ta vanliga Tomtebobussen och gå därifrån, men den tiden har jag inte på mig. Mattias mamma ska åka och jobba så jag vill INTE komma försent.
Men så erbjuder sig Stina att hämta mig och köra mig dit!! Vilken ängel!

Taaack Stina!!

Kommentarer
Postat av: Stina

No problemas! :)

2009-08-11 @ 13:01:02
URL: http://stinasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0