Här är de:



Här är mina nya och otroligt efterlängtade böcker!!! :)

Tänk om man hade som jobb att sitta och läsa böcker hela dagarna, vad mycket roligare saker skulle kunna vara. Nu har jag inte tid att läsa så mycket som jag skulle vilja - man jobbar på dagarna och hinner bara läsa ca 30 minuter på lunchen och sedan på kvällen är jag oftast så trött att ifall jag försöker mig på en läsning somnar jag oftast. :P
Det var väl det som var positivt med att vara tvungen att åka buss till jobbet (när jag vikade på förskolan i täfte), man kunde läsa på bussen! :)

Nu ska jag gå och hänga upp min tvätt och sedan ska jag stupa i säng. Trots att jag sov från 17 till 20 ikväll efter jobbet är jag trött och kommer nog somna ganska omgående.

God natt

Kommentarer
Postat av: Saga

Du får väl utbilda dig till bibliotekarie som min kära mor ;)

Själv har jag äntligen fått tillbaka mitt lässug som dödades någon gång under gymnasietiden. Har en hel hög med böcker som väntar nu och det känns helt underbart! Har hämtat lite tips härifrån också :)



Förresten har jag börjat blogga på ny adress (igen), du kan få adressen på MSN nån gång om du vill :)

2009-08-06 @ 17:10:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0