Nu är det bara två dagar kvar...

Idag har jag varit hemma hos mamma och bakat och sedan bjöd de på middag! :) Var där hela kvällen eftersom att vi började se en tysk film efter middagen, den var rätt bra faktiskt. Jag hade inga förhoppningar alls på den från början, men den visade sig vara ganska så bra tillslut! Lite smått konstig ibland men! :)

Om två dagar åker vi iväg till Kos!!! Eller, det är nästan bara en dag kvar nu! På tisdag klockan tio bär det iväg!! Ikväll SKA jag verkligen börja packa, det måste jag! Men jag är så sjukt dålig på att BÖRJA packa, det känns alltid så himla dryyygt av någon anledning. Men jag ska ta tag i det ikväll, behöver inte packa klart allt idag (har inte ens inhandlat allt som ska med än) men jag måste iallafall börja.

Som sagt, stan och göra massa ärenden imorrn! Växla pengar, köpa nässpray till flygresan... har för mig att det var massa saker jag skulle fixa... men nu kommer jag bara på dom här två sakerna, haha.

Varför är män så himla komplicerade, ALLTID!?

Kommentarer
Postat av: Malin

Solskydd, snus!

2009-08-17 @ 07:31:00
URL: http://downthisroad.blogg.se/
Postat av: Malin

RESORB!

2009-08-17 @ 07:31:39
URL: http://downthisroad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0