P.S I love you - filmen

Ååååh vad besviken jag är på P.S I love you filmen!! Besviken!

Jag förstår att de som inte läst boken gillar filmen, det gör jag. Men filmen stämmer ju inte alls med boken!! Breven till exempel... Hon ska inte få breven på det där sättet!! Resan är också feeeel fel fel. Allt kändes fel! Visst, filmen är fin. Men problemet blir när de ändrat så sjuuukt mycket från boken. Och ja, jag MÅSTE läsa böckerna innan jag ser filmen. Tyvär blir det ofta så att jag blir besviken på filmen sen. De enda böckerna som inte fått mig besviken är Harry Potter filmerna, trots att de ändrat mycket där. Det kan ju dock vara för att det var så länge sedan jag läste böckerna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0