Slö, slö, slö

Fotbollen slutade 1 - 1, tyckte att vi spelade helt okey! Lite slarvigt ibland, men vi var duktiga.

Funderar på att fortsätta sitta framför tv'n, käka mackor och se på Grey's! Hade planer på att kanske umgås med Malin ikväll men hon mådde inge bra så vi ställde in.
Imorgon måste jag verkligen hitta på någonting, kan inte sitta här inne en hel dag till. Ska försöka ta mig till arbetsförmedlingen imorrn. Kolla upp litegrann om hur man gör om man vill bli avlösare. Det är ju inte såå länge kvar tills jag börjar plugga igen så det blir svårt att leta efter ett fast jobb, inte för att jag tror att det finns så många jobb ute.

Nää, nu Grey's!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0