Söndag 9/8-2009

Hejsan bloggen! Jag har inte haft någon lust att skriva sedan i fredags, jag har inte haft så mycket att skriva om heller om jag ska vara ärlig. Har egentligen inte mycket att berätta nu heller men. :P

Kräftskivan i fredags hos mamma var rolig! Jag snapsade rätt mycket och var ganska full vid 20.00. Haha, de söp ner mig!! :P Jag insåg att tar man hela snapsen istället för att bara smutta på den känner man mindre smak eftersom att man "kastar" drycken ner i halsen istället för att få litegrann i hela munnen. Så jag kastade i mig en del snapsar... sen bjöds det på cider som jag inte tackade nej till! ;) Roligt var det!

Igår blev det utgång på nya O'learys med medlemmarna av Kos-gänget (vi saknade dock två :/ ) och några till. Jag hade jättekul! Förfesten var rolig med grillning och en hel del peppning inför resan!!! :D Jag tror att vi kommer ha det så jävla kul därborta!! Vi är ett riktigt skönt gäng som ska åka så jag är full med förväntningar och förhoppningsvis blir resan som vi hoppas och vill att den ska vara.
Nya O'learys var riktigt, riktigt nice och det var mycket folk och bra stämning. Stället kändes lyxigt och glammigt med de olika våningarna och poolen. Bra, varierande musik spelades och för det får de absolut ett pluss i kanten!

Ikväll bär det av till Byn för min del. Ska vara barnvakt och brorsbarnen imorgon när bror och Jessika åker till Ikea. Det ska bli kul att se deras nya hus, har bara sett det från utsidan tidigare.
Nu ska jag se om jag har några få kronor kvar att köpa snus för och gå till Preem för att handla. Sen ska jag tillbaka hit och packa lite saker. Efter det: Byn! :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0