Städa, städa varje freeedag (torsdag)...

Ååhåå, vad jag är duktig ibland! Jag har städat upp min lägenhet, dammtorkat och dammsugit och plockat undan. Det behövdes verkligen och nu är det gjort - jävligt skönt att det är ur världen! Håller även på att tvätta för fullt, är inne på min andra maskin nu och ska strax gå och stoppa in den tredje och sista högen med tvätt.

Idag när jag var ute och promenerade träffade jag Saga! Det var så himla länge sedan jag träffade henne sist och det var så kul att se henne! Hon var ute och gick med hunden i solskenet. Man brukar ju säga att gravida kvinnor strålar och det gjorde hon också, trots värmen. :)

Nu ska jag skutta ner i tvättstugan, mycket mer än så händer det inte just nu. Har suttit och läst i över en timme nu, huur bra som hellst!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0