Drömmer mig bort

Det är näst intill omöjligt att sluta läsa Allt för min syster av Jodi Picoult!! Den är så gripande och så stark. Har legat och läst nästan hela kvällen från och till, och jag vill bara fortsätta läsa! Riktigt bra bok!
Den kommer ju tydligen på bio snart och det ser jag fram emot! :)

Imorgon är det min sista dag på jobbet... jäävligt skönt! Men samtidigt inte så bra eftersom att jag då kommer stå utan inkomst fram till kanske oktober om det vill sig illa. Vet inte riktigt hur jag ska överleva, men det löser sig... det gör det alltid! :) Ångrar inte att jag la ner pengarna på en resa, för jag behöver verkligen komma bort... även fast det bara är för en vecka!
Just nu känns det som att mitt liv har pausat, jag sitter mest bara och väntar på att tiden ska gå. Jag vill åka NU! Tur så brukar tiden gå ganska fort så troligtvis är resedagen inne innan jag ens hinner blinka. Så jävla kul det kommer bli!



Spola fram tiden lite, snälla?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0