Haft bättre saker för mig

Har varit väääldigt dåligt med uppdateringar under veckan, jag vet! Men jag har haft annat för mig och knappt suttit vid en dator överhuvudtaget. Anledningen till detta är att jag spenderat nästan all min lediga tid tillsammans med en väldigt fin kille som jag blir mer och mer förtjust i för var dag som går! ;)

Jag har jobbat idag på förskolan och ska även göra det imorrn och på onsdag! Därför borde jag sova nu, börjar 7.30 imorrn. Efter jobbet ska jag in till stan och panikhandla de sista julklapparna och sedan ska jag laga middag åt D!

Jag lovar att bli bättre med uppdateringarna!
Natti natt!

Kommentarer
Postat av: Saga

TELL ME MORE!

2009-12-22 @ 17:56:37
URL: http://sagalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0