Helgens bravader

Vilken helg!! :) Vi överlevde luciatåget i fredags, ingen som svimmade och ingen som började brinna. Sången var väl inte lika vacker som vi hade hoppats på men... Man kan ju inte vara perfekt hela tiden och på alla plan, vi var ju söta iallafall! :D
På kvällen var det julbord med extra/sommarjobbet, maten var inte alls särskillt bra och de hade räknat fel på tiden så vi blev "utkastade" en timme innan vi egentligen skulle vara därifrån för det skulle komma 150 gäster dit så de behövde platserna. Otroligt dåligt!

Sen bar det iväg till klassfesten och Idolfinalen! Hade riktigt kul på festen, med undantag för när man fick veta vem som vann... då grät jag lite. Men taggade till sen igen och fortsatte ha roligt med roliga människor! :)

I lördags hade en kär vän till mig lyckas övertala mig till en blinddate... haha, så jag var iväg och fikade. Det var dock inte så farligt som jag trott och jag hade väldigt trevligt! Vi lyckades babbla så mycket att han missade sista bussen hem och fick gå en jääävla bit.

Nu måste jag avrunda här, om 30 minuter blir jag hämtad för att åka till träningen. Är inte laddad, men det är bara att bita ihop och hitta motivationen. Jag vet ju att det kommer kännas grymt bra efteråt! :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0