Hemma

Varför är jag vaken? Det kan jag iof svara på... jag har sovit tidigare ikväll så har inte varit så trött än! :P Men jag har ju lov, då får man göra så. ska dock snart gå och lägga mig, känner mig faktiskt trött. Ska lägga mig och läsa iallafall!

Imorgon ska jag träffa Sara en snabbis för att plugga lite. Vi ska gå igenom en uppgift vi har framför oss som vi ska göra tillsammans. Sen på kvällen blir det nog att träffa delar av Kos-gänget och förbereda inför middagen på nyår. Sen hoppas jag på att få träffa D! :D För jaa, hör och häpna... Janna sover själv hemma i sin egen lägenhet ikväll!! Bam bam bam baaa! Stooort! haha...

Nää, nu ska jag krama en kudde och läsa en stund! Natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0