Luciatåg om lite mer än 2 timmar

Om 2 1/2 timme är det dags för vårt luciatåg... Jag hoppas att det inte är allt för mycket folk som är och kollar på oss! Men eftersom att det är så tidigt på morgonen är det nog inte så många studenter där tack och lov! :P

Sitter och pimplar te och äter frukost! Ska man överleva denna morgon är det nog bra med en stadig frukost, där av: fil & müssli med kanel i och macka med philadephiaost och skinka! Inte dumt!
Om jag bara kunde göra någonting åt mina förbannade nysningar!!! Har nyst heeela jäävla morgonen och jag kan ju fan inte stå och nysa mitt i tåget heller!

Emma är så snäll! :D Rinde nyss för att kolla så jag var vaken! Tack så mkt!! :)

Kommentarer
Postat av: Ellen ♥ | hejjellen.blogg.se

Haft en bra helg?:)

kram . ♥

2009-12-13 @ 16:44:11
URL: http://hejjellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0