Massa, massa tårar och ont i halsen

Har sett klart säsong 5 av Grey's Anatomy nu... Helvete vad jag grina. Jävla serie, producenter till serien...
Jag vill inte se nästa säsong! Men, får jag tag i den kommer jag nog inte kunna hålla mig ifrån det.

Har förbannat ont i halsen nu och det är inte bra eftersom att vi har luciatåg på fredag, får inte bli sjuk!! Vill inte missa någonting som fredagen har att erbjuda: Luciatåg (okey, skulle kunnat skippa det :P), julbord med sommarjobbet, klassfest och Idolfinalen. Vill absoluuut inte ligga hemma och vara sjuk den dagen!! -Ta i träd-

Ska hoppa i säng och få mycket sömn. Sömn, vatten och C-vitamin? Är det lösningen tror ni? Det tror jag! :)

God natt

...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0