Ta i träd

Jag är inte så kry för tillfället, känner mig verkligen hängig och trött. Är trött trots att jag sovit från 18.00 till 23.30 ikväll (nä, det var inte meningen). Ska nog lägga mig i sängen igen, ta en alvedon och hoppas att jag lyckas somna.

Jag får bara inte vara sjuk på fredag!!

Imorgon har vi genrep inför luciatåget, får se hur det går. Då ska vi bestämma vem som ska stå var och hur vi ska gå in och hur vi ska gå ut. Jag ber till nån där uppe bland stjärnorna att det går bra. Just nu känns det som att hela kalaset på fredag kommer att sluta i en katastrof... Om det gör det är det ju bra att vi har klassfest på kvällen så att man kan supa för att glömma! :P

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0