American Idol is the shit!!!

Fan fan fan. Hade precis skrivit en hel del också försvann allt, skitdator!!!

Jag har precis suttit bänkad framför två avsnitt American Idol (egentligen 3 eftersom det ena avsnittet var ett dubbelavsnitt). Det är nu allt det bra och den verkliga spänningen börjar! Nu har jurryn tagut ut 36 tävlande och nu är det upp till USA som får vara kvar i tävlingen. På ett sätt är det skönt att jag inte kan vara med att rösta, för då slipper jag ha dåligt samvete ifall en favorit åker ut, men samtidigt är man ju handikappad på ett sätt. Jag kan ju inte påverka!! :P
De flesta av mina favoriter hittills tog sig vidare till live-röstningarna. Dock var den en kille jag verkligen gillade som nu tyvär åkte ut i sista momentet. :( Men men!

Jag ska som sagt upp och jobba imorrn så jag ska borsta tänderna och hoppa i säng nu! Natti natt gott folk! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0