En trött men glad tjej

Det var stört omöjligt för mig att somna inatt - vilket gjorde det otroligt svårt att kliva upp imorse. Jag låg alltså vaken fram till 05.00 ungefär... Efter klockan 4 slutade jag kolla på klockan, det stressade mig bara ännu mer.
Men jag tog mig upp imorse trots allt och nu sitter jag hemma hos pappa och ska gå till förskolan om en liten stund. Jag jobbar fram till 16.00.

Ikväll kommer jag äntligen att kunna se på American Idol! :D Jag har redan fått hem det ena avsnittet av TVÅ! Jag kommer ha två avsnitt att se på, hur lycklig gör inte det mig på en skala?

Nää, just nu har jag inte så mycket mer spännande att komma med faktiskt, tyvär!
Så jag önskar alla en bra dag så skriver jag när jag slutat jobba igen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0